کد خبر: ۸۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۹۶
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: شکایت باشگاه فولاد بابت حضور محمد بلبلی در استقلال در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان رسیدگی می‌شود.
دردسر تازه برای خرید جدید استقلالبه گزارش خبرداغ ، فریبرز محمودزاده درباره انتقال بحث‌ برانگیز محمد بلبلی به استقلال و شکایت باشگاه فولاد به سازمان لیگ,‌ اظهار داشت: شکایت باشگاه فولاد بابت حضور این بازیکن در استقلال در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.


وی درباره فصل نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرد: فصل نقل و انتقالات از 23 خرداد‌ماه آغاز شده و تا 6 شهریور ادامه خواهد داشت. توصیه می‌کنیم باشگاه‌ها در قراردادهای‌شان مبانی حقوقی را رعایت کنند تا دیگر شاهد شکایت نباشیم.


رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تا این لحظه هیچ قراردادی از فصل تابستانی در سازمان لیگ به ثبت نرسیده است, بنابراین هیچ یک از نقل و انتقالاتی که تاکنون انجام شده رسمی نیست.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: