کد خبر: ۸۱۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۴
نمایندگان با لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین ایران و چک موافقت کردند.
موافقت مجلس با لایحه سرمایه گذاری متقابل بین ایران و جمهوری چکبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک با ۱۳۷ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن علنی مجلس موافقت کردند.

در ماده واحده این لایحه آمده است: موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک مشتمل بر یک مقدمه و هجده ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

همچنین در تبصره این لایحه آمده است: رعایت اصول ۱۳۹، ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی در اجرای این موافقتنامه به داوری توسط دولت جمهوری اسلامی ایران الزامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: