کد خبر: ۸۱۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۹
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درباره ادعاهای آمریکا مینب بر حمله سایبری به ایران، در توئیتر نوشت: باید بگویم که مدتهاست ما با تروریسم سایبری -مثل استاکس‌نت- و یکجانبه‌گرایی-مثل تحریمها- مواجهیم. نه یک حمله، بلکه در سال گذشته ۳۳میلیون حمله را با سپر دژفا خنثی کردیم. حمله موفقی از آنها صورت نگرفته، هرچند تلاشهای زیادی می‌کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی درباره ادعاهای آمریکا مینب بر حمله سایبری به ایران، در توئیتر نوشت:

«رسانه‌ها از صحت حمله سایبری ادعایی به ایران پرسیدند. باید بگویم که مدتهاست ما با تروریسم سایبری -مثل استاکس‌نت- و یکجانبه‌گرایی-مثل تحریمها- مواجهیم. نه یک حمله، بلکه در سال گذشته ۳۳میلیون حمله را با سپر دژفا خنثی کردیم. حمله موفقی از آنها صورت نگرفته، هرچند تلاشهای زیادی می‌کنند.»

پاسخ جهرمی به ادعای حمله سایبری آمریکا به ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: