کد خبر: ۸۱۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۳۷۷
عوامل آتش نشانی با اقدام به موقع درب واحد مسکونی را گشوده و بلافاصله با بستن شیر گاز شهری و باز کردن پنجره و ایجاد تهویه هوایی مناسب فرد مذکور را از مرگ نجات یافت.
البرز؛ نجات مردی که با گاز قصد خودکشی داشتبه گزارش خبرداغ ، رییس ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: مرد حدود 30 ساله که قصد خودکشی با گاز شهری در محل سکونت خود داشت توسط عوامل اتش نشانی نجات یافت.

حسین عاشوری افزود: آتش‌نشانان پس از اطلاع از این حادثه به محل اعزام و متوجه مردی شدشدند که در منزل خود گاز شهری را باز و محبوس کرده است.

وی با بیان اینکه این مرد در حال اغما فرو رفته بود، اضافه کرد: عوامل آتش نشانی با اقدام به موقع درب واحد مسکونی را گشوده و بلافاصله با بستن شیر گاز شهری و باز کردن پنجره و ایجاد تهویه هوایی مناسب فرد مذکور را از مرگ نجات یافت.

وی اظهار داشت: پس از آن تا رسیدن اورژانس عملیات احیا قلب را انجام دادند و وی را جهت مداوا در اختیار فوریت های پزشکی قرار دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: