کد خبر: ۸۱۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۱۸۱
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان با ارائه شواهد جدیدی از تعرض پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم هوایی ایران اظهار کرد که نزدیک بود تیم "ب" دونالد ترامپ را وارد یک جنگ کند.
تیم «ب» فقط چند لحظه با گرفتار کردن ترامپ در یک جنگ فاصله داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر نوشت: شواهد بیشتر از جمله تعدی یک پهپاد جاسوسی MQ۹ روی مختصات ۵.۲۶، خریداری قایق‌های سریع‌السیر و تماس‌های تلفنی که برای نسبت دادن حمله به نفت‌کش‌ها، به ایران برنامه‌ریزی می‌کردند، نشان‌دهنده این هستند که تیم "ب" فقط چند لحظه با گرفتار کردن دونالد ترامپ در یک جنگ فاصله داشت. احتیاط از آن جلوگیری کرد اما جنگ اقتصادی موجب ایجاد تنش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک چرا درباره برنامه هسته ای عربستان سعودی جنایتکار شماره یک خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
واین درحانی است که دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار شماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به برنامه هسته ای عربستان جنایتکار شماره یک نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیار کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
آمریکا مدعی است که ایرانی‌ها تروریست هستند. سؤال اینجاست که چه کسی ائمه جمعه و مردم ما را ترور کردند. واضح و مشخص است که چه کسی ترور کرده اما مسئولان آمریکایی می‌خواهند خودشان را به نفهمی و ناآگاهی بزنند.
آمریکا با پشتیبانی‌هایی که در منطقه از صدام جنایتکار داشت بمباران‌های شیمیایی را در منطقه پشتیبانی می‌کرد و امروز هم ما را تهدید می‌کند که می‌خواهد با فرستادن ناو جنگی و تعدادی از نیروهای خود به خیال خود به زانو درآورد.جمهوری اسلامی، سپاه پاسدار مقتدر و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی با ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکا در خلیج فارس مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار زد و به آنها ثابت کرد که کشور و ایران ما و به آنها ثابت کرد که ایران ما به این راحتی تسلیم یاوه گویی‌های آنها نمی‌شود. اینگونه نیست که ایران ما و جوانان ما در مقابل تهدیدهای آمریکا به این سادگی سر خم کنند و جا خالی کنند و در مقابل آنها تسلیم شوند.
کسی که می‌خواهد مذاکره کند تحریم نمی‌کند. دولتی مثل دولت آمریکا که ادعای گفت‌وگو دارد،‌گفت‌وگوهای گذشته را پاره نمی‌کند و آنها را زیر پا نمی‌گذارد. هیچ وقت نمی‌شود به چنین افرادی اعتماد کرد و با آنها دوبار پای میز مذاکره نشست. چرا که مذاکرات قبلی خود را به راحتی زیر پا می‌گذارند.
مردم و رهبریت قاطع و داهیانه ما به این سادگی در مقابل آمریکایی‌ها سر خم نخواهد کرد و ما ایستاده‌ایم و به این راحتی سر خم نمی‌کنیم. آمریکا و دار و دسته‌اش بدانند که کشور ما به این سادگی در مقابل تهدیدهای آنها تسلیم نخواهد شد و تا پای جان ایستاده‌ایم و مقاومت خواهیم کرد و به مسیر خود ادامه خواهیم داد و امیدوارم این روند با وحدت و انسجام در داخل کشور ادامه پیدا کند.
تروریست واقعی در دنیا آمریکاست که کشورها را به هم می‌زند و آمریکاست که پیشرفته‌ترین تجهیزات را در اختیار گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد و ناامنی ایجاد می‌کند و با وجود این می‌گوید بیایید با هم مذاکره کنیم. سؤال اینجاست با چه کسی باید حرف زد؟! با کسی که جز ذلت به چیز دیگری قانع نیست و تنها می‌خواهد ما را ذلیل کند که این را باید در خواب ببیند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
ظریف روزانه هزار بار باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
ظریف ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مردم و کشورنکرده است و فقط با دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک مردم ایران سیاسی بازی کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: