کد خبر: ۸۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۱۹۸
منابع آگاه از عدم تمایل ترامپ برای آغاز جنگ با ایران خبر دادند.
ترامپ: مشاورانم می‌خواهند ما را وارد جنگ کنند، اما من نمی‌خواهم

به گزارش خبرداغ به نقل از وال استریت ژورنال، یک منبع آگاه که نامش منتشر نشده است در مورد تمایل ترامپ برای آغاز جنگ با ایران گفت: در جلسات خصوصی ترامپ در مورد جنگ با ایران گفته‌ است «مشاور و افراد  زیادی اطراف من وجود دارند که می‌خواهند ما را وارد جنگ کنند، من این را نمی‌خواهم، جنگ را نمی‌خواهم چراکه این خیلی وحشتناک و ناپسند است، ما به آغاز جنگی دیگر نیاز نداریم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه انگلیس جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از گروه تروریستی منافقین، صدام، تروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی جیش الظلم، داعش، گروه تروریستی جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی، رژیم کودک کش صهیونیستی، رژیم کودک کش سعودی و دیگر رژیم های عربی فاجعه ایجاد کرده است.


1 - آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون خاک افغانستان را اشغال کرده و از تروریسم، القاعده، طالبان و داعش حمایت ‌می‌کند
2 - آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون خاک عراق را اشغال کرده و از تروریسم و داعش حمایت ‌می‌کند.
3 - آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2003 تاکنون خاک لیبی را اشغال کرده و از تروریسم، القاعده و داعش حمایت ‌می‌کند.
4 - آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون خاک سوریه را اشغال کرده و ازتروریسم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، تکفیری ها، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوری و دیگر گروه های تروریستی حمایت ‌می‌کند.
5 - آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون خاک یمن را اشغال کرده و ازتروریسم، القاعده و داعش حمایت ‌می‌کند.


دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار شماره یک باید رعایت قوانین بین المللی را از سگ کره شمالی یاد و درس بگیرد!
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار شماره یک باید رعایت حقوق بین المللی را از سگ کره شمالی یاد و درس بگیرد!
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار شماره یک باید رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد و درس بگیرد!


افغانستان از آمریکا و متحدانش ازسال 2001 تاکنون بیش از هزاران بار به علت بمباران، نسل کشی، جنایات جنگی وجنایت علیه بشریت درافغانستان به سازمان ملل و شورامنیت سازمان ملل متحد شکایت کرده است ولی متاسفانه ازسال 2001 تاکنون هیچ کاری نکردند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و همچنان نیزادامه دارد.
آمریکا و متحدانش ازسال 2001 تاکنون بیش از999 هزار بار درافغانستان مرتکب جنایات جنگی جنایت علیه بشریت شده اند.

عراق از آمریکا و انگلیس ازسال 2001 تاکنون بیش از هزاران بار به علت تجاوز نظامی، نسل کشی، جنایات جنگی وجنایت علیه بشریت درعراق به سازمان ملل و شورامنیت سازمان ملل متحد شکایت کرده است ولی متاسفانه ازسال 2001 تاکنون هیچ کاری نکردند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و همچنان نیزادامه دارد.

لیبی از آمریکا و متحدانش ازسال 2001 تاکنون بیش از هزاران بار به علت بمباران نسل کشی تجاوز نظامی، جنایات جنگی وجنایت علیه بشریت درلیبی به سازمان ملل و شورامنیت سازمان ملل متحد شکایت کرده است ولی متاسفانه ازسال 2001 تاکنون هیچ کاری نکردند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و همچنان نیزادامه دارد.

سوریه از آمریکا و متحدانش ازسال 2011 تاکنون بیش از هزاران بار به علت بمباران نسل کشی تجاوز نظامی، جنایات جنگی وجنایت علیه بشریت درسوریه به سازمان ملل و شورامنیت سازمان ملل متحد شکایت کرده است ولی متاسفانه ازسال 2011 تاکنون هیچ کاری نکردند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و همچنان نیزادامه دارد.

یمن از عربستان و متحدانش ازسال 2015 تاکنون بیش از هزاران بار به علت بمباران نسل کشی تجاوز نظامی، جنایات جنگی وجنایت علیه بشریت دریمن به سازمان ملل و شورامنیت سازمان ملل متحد شکایت کرده است ولی متاسفانه ازسال 2015 تاکنون هیچ کاری نکردند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و همچنان نیزادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا در آب‌های سرزمینی کشورمان موجب بر هم خوردن معادلات دشمنان و عقب‌نشینی آنان شد.


برجامی که قرار بود سایه جنگ را از سر کشور دور کند باعث شد آمریکا با خیال راحت سیل کمک‌های نظامی را به سوی نوکرانش در منطقه خلیج فارس گسیل کند و به جبهه‌ مقاومت و مردم ایران چنگ و دندان نشان دهد، ولی سپاه با نگاهی جهادی و عزمی جدی برای مقابله با زورگویان جهان گزینه مقابله با تهدیدات و حمایت از جبهه مقاومت را برگزید. این خودباوری مومنانه آخرین فناوری‌های نظامی آمریکا را نیز به زانو درآورده و نتیجه‌اش را در عقب‌نشینی ترامپ از مواضعش، می‌بینیم.


آمریکایی‌ها به یاد بیاورند که به زمین نشاندن پهپاد جاسوسی آرکیو 170 چگونه آمریکا را تحقیر کرد. این بار شانس آوردند که سپاه پهپاد غول‌پیکر گلوبال هاوک را سالم شکار نکرد.


آمریکا نباید توان دفاعی ما را بار دیگر محک بزند زیرا بازار فروش سلاح به گاوهای شیرده را از دست خواهد داد.


ساقط شدن پهپاد فوق پیشرفته و جاسوسی آمریکا ثابت می‌کند که احمق‌هایی که به خرید سلاح‌های آمریکا افتخار می‌کردند و قدرت نظامی پوشالی‌شان را به رخ دیگر کشورها می‌کشیدند، الحق که هالوترین انسان روی کره ‌زمین هستند.


عربستان سعودی کشورمان را بار دیگر تهدید کرد! باید به حاکمان این گاو شیرده ترامپ عرض کنم که شما توان مقابله با یمن را ندارید با چه منطقی ایران اسلامی مقتدر را تهدید می‌کنید؟!


آمریکا خواستار تصویب لوایح FATF در ایران هست و این همان چیزی است که مدعیان اصلاحات چندین ماه است برای آن تلاش می‌کنند! این تلاش دقیقا همان چیزی است که آمریکا می‌خواهد و آن خودتحریمی است. برخی از مدعیان اصلاحات به چه زبانی باید به همه ما تفهیم کنند که در خط آمریکا هستند؟


اگر در طی 20 سال گذشته تجربه خودباوری و دستاوردهای نوین در عرصه صنایع نظامی را وارد عرصه تولیدات صنعتی کشور می‌کردیم امروز شاهد ایرانی صنعتی بودیم. آمریکا و دیگر کشورها نیز پیشرفت کشورشان از علوم نظامی و ساخت ادوات جنگی آغاز شد و از همان تجربه‌ها در جهت صنعتی شدن کشورشان استفاده کردند.


سعودی‌ها با میلیاردها دلار پولی که به آمریکا دادند نتوانستند امنیت‌شان را در برابر انصارالله یمن حفظ کنند به همین دلیل باید منتظر شنیدن نقدهای تندی از داخل عربستان علیه بن‌سلمان و در نتیجه دور جدیدی از تصفیه‌های خونین در حاکمیت قبیله‌ای این کشور باشیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باید نگران تسلیحات هسته ای رژیم کودک کش صهیونیستی باید.
زمان خلح سلاح اتمی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: