کد خبر: ۸۱۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: نبود نظارت بر کار پیمانکار در امور اجرایی، عمرانی و خدماتی درد غم انگیز دانشگاه آزاد است.
نقوی حسینی: دانشگاه آزاد با پول مردم اداره می‌شود/ نبود نظارت بر پیمانکار درد غم‌انگیز دانشگاه آزاد است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید حسین نقوی حسینی  در جلسه علنی امروز( یکشنبه ۲ تیر) مجلس شورای اسلامی درباره گزارش کمیسیون آموزش مجلس در مورد حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات گفت: مسیر حمل و نقل اتوبوس های دانشگاه آزاد اسلامی، مسیر خاص و ویژه ای است و انصافاً قابل تأمل است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با پول مردم اداره می شود و دانشجویان باید هزینه های تحصیل خود را پرداخت کنند و برخی از این دانشجویان شاغل هستند و با سختی هزینه های تحصیل خود را پرداخت می کنند، برخی از پدران و مادران این افرادبازنشسته هستند و برای پرداخت هزینه های تحصیل فرزندان خود شغل دوم و سوم دارند.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در این مورد واضح است و باید مبنای بررسی قرار گیرد، هم دانشگاه آزاد و هم شرکت پیمان کاری مهران گشت در این حادثه مقصر شناخته شده‌اند، موارد تقصیر مشخص شده و ایمنی راه در این دانشگاه رعایت نشده و مسیر ناامنی برای رانندگی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت بر پیمانکار درد غم انگیز دانشگاه آزاد است، گفت: نبود نظارت کافی بر پیمانکار یکی از ضعف های اصلی امور اجرایی، عمرانی و خدماتی در دستگاه های اجرایی است. متاسفانه هیچ نظارتی بر کار و تعهدات پیمانکار وجود نداشته و پیمانکار بعد از گرفتن پول بیت المال، عملاً از تعهدات خود سرپیچی می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه ها به ویژه دستگاه های آموزش عالی که با دانشجویان سروکار دارند، نسبت به وظایف پیمانکاران بخش پخت وپز و حمل و نقل دانشگاهی نظارت کافی داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: