کد خبر: ۸۱۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۵۵۲
در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس هنوز نتوانسته سرمربی خود را انتخاب کند، برانکو برای مدیران این تیم در این باره پیغامی فرستاده است.
توصیه برانکو به مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی بعدی سرخ‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس، هیئت‌مدیره این باشگاه از یحیی گل‌محمدی که دو سال با پدیده قرارداد دارد، به عنوان تنها گزینه خود نام برده است.

 

اما برانکو که دلش نمی‌خواهد تیم رویایی که ساخته است از بین رود، از طریق یکی از دوستان مشترک به یکی از مدیران پرسپولیس مشورت داده به عنوان جانشین او یک مربی کروات را استخدام کنند. برانکو یادآوری کرده تیمی ساخته که می تواند تا ۲ سال دیگر در فوتبال ایران قهرمان شود و چنانچه یک مربی کروات انتخاب کنند می تواند با فلسفه او کار را ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: