کد خبر: ۸۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۵۴
سرپرست وزارت دفاع آمریکا در این بیانیه‌ای گفته است: حملات اخیر ایران تاییدی است بر اطلاعات معتبر و قابل اعتمادی که ما در خصوص تهدیدهای نیروهای ایرانی و همچنین نیروهای نیابتی آنها علیه پرسنل و منافع ایالات متحده در سراسر منطقه داشتیم.
سرپرست وزارت دفاع آمریکا: یک هزار نیروی جدید به خاورمیانه اعزام می کنیم

سرپرست وزارت دفاع آمریکا دوشنبه ۲۷ خرداد اعلام کرد با درخواست سنتکام، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا موافقت شده و یک هزار نیروی جدید به منطقه خاورمیانه اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ پاتریک شاناهان در بیانیه ای گفته است: بنابر درخواست سنتکام و پس از رایزنی با ستاد کل نیروهای مسلح و مشورت با کاخ سفید با اعزام یک هزار نیروی جدید به منطقه موافقت کردم.

سرپرست وزارت دفاع آمریکا در این بیانیه‌ای گفته است: حملات اخیر ایران تاییدی است بر اطلاعات معتبر و قابل اعتمادی که ما در خصوص تهدیدهای نیروهای ایرانی و همچنین نیروهای نیابتی آنها علیه پرسنل و منافع ایالات متحده در سراسر منطقه داشتیم.

آمریکا سوم خرداد سال جاری هم اعلام کرده بود که یک هزار و ۵۰۰ نیروی تازه به خاورمیانه اعزام می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
۱۳۹۸/۰۳/۲۸ ۰۱:۴۸
در منطقه هر اتفاقی می‌افتد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک و انگلیسی‌ها جنایتکار شماره یک بلافاصله ایران را متهم می‌کنند. دولت و دولتمردان به جای پاسخگویی به این اتهامات ساختگی نقشه دشمنان در این نوع تحرکات را نقش برآب کنند.
نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای تروریست انگلیسی درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان آدم می کشند، آمریکا جنایتکار شماره یک دنبال محکوم ایران است شرم آوراست.
نیروهای تروریست آمریکایی و نیروهای تروریست انگلیسی درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان آدم می کشند، انگلیس جنایتکار شماره یک دنبال محکوم ایران است شرم آوراست.
مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک به نام دموکراسی آدمکشی می کنند.
واین درحالی که سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از999 هزارنفر از مردم مظلوم، بی دفاع و گناه افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن ومنطقه برای جامعه بین المللی شرم آوراست.
مدعیان حقوق بشربه فجایع منطقه چراغ سبزنشان می دهند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: