کد خبر: ۸۱۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۵۲۰
یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خبر فسخ قرارداد برانکو با این تیم واکنش نشان داد.
فعلا خبری از فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس نیستبه گزارش خبرداغ ، خبر فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ با تیم فوتبال پرسپولیس که دقایقی قبل در رسانه‌ها و صفحات مجازی منتشر شد، موجی از نگرانی در دل دوست‌داران این تیم به راه انداخت.


یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در خصوص این خبر اظهار کرد: امروز ۱۶ ژوئن است و ما باید تا ۱۸ ژوئن پول برانکو را بدهیم و تمام تلاشمان این بود که این کار را هرچه زودتر انجام دهیم، اما متاسفانه امروز سرمربی تیم نامه‌ای برای ما فرستاده که در آن ذکر شده باید تا دو روز آینده به جز پول خودم، قرارداد دستیارانم و تمام بازیکنان به طور کامل تسویه شود.


وی افزود: برانکو در پایان نامه خود نوشته در صورتی که طلب من، مربیان و بازیکنان به طور کامل تسویه نشود، ادامه همکاری میسر نیست. فعلا خبری از فسخ قرارداد نیست و تمام محتویات نامه همین است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: