کد خبر: ۸۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۷۵۵
منتشر شدن فایل صوتی فرهاد مجیدی در روزهای پرفشار باشگاه استقلال، حواشی کُشنده‌ای را برای آبی‌های تهران رقم زده است.
فایل صوتی فرهاد مجیدی علیه استقلالی‌ها لو رفت؛ ماجرا چیست؟!به گزارش خبرداغ ، فرهاد مجیدی سرمربی برکنار شدۀ استقلال تهران که به تازگی هدایت تیم ملی امید را برعهده گرفته است، ساعاتی پیش متوجه لو رفتن فایل صوتی منتسب به خود در جلسۀ خصوصی با هیئت مدیرۀ تیمش شد تا جنجالی بزرگ علیه او به‌وجود بیاید.

 

در این فایل صوتی، فرهاد مجیدی با حملۀ کلامی به پرویز مظلومی، او را یکی از افراد خودسر باشگاه می‌داند که به مذاکره با بازیکنان دیگر باشگاه‌ها می‌پردازد و در این فایل، بازیکن حاضر در ردۀ جوانان استقلال را از هافبک مطرح ذوب‌آهن بهتر می‌داند و انتقادهای تندی را علیه مظلومی مطرح می‌کند!

 

در بخشی از این فایل صوتی، رئیس هیئت مدیرۀ استقلال نیز به نبود اتحاد تیمی اعتراف می‌کند و مدعی می‌شود که در درون استقلال بسیاری از افراد نیز با یکدیگر همسو نیستند و این مشکل یکی از جدی‌ترین معضلات آنهاست؛ پس از انتشار این فایل صوتی که برای فرد انتشار دهنده می‌تواند پیگردهای قانونی را هم به همراه داشته باشد، فرهاد مجیدی اعلام داشت شکایتی را ترتیب نخواهد داد و در سمت مقابل پرویز مظلومی که با جملاتی شدید الحن از سوی مجیدی خطاب شده بود، سکوت پیشه کرده و هیچ پاسخی به این جملات نداده است.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: