کد خبر: ۸۱۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۱۸
ستاره سرخ‌پوشان پایتخت به هواداران این تیم خبر خوبی داد.
ستاره پرحاشیه پرسپولیس پیام‌آور خبری فوق‌العاده برای هواداران!به گزارش خبرداغ ، قطعاً مهم‌ترین خبر نقل‌وانتقالاتی برای هواداران پرسپولیس، اطمینان از بازگشت برانکو و ادامۀ فعالیت به عنوان سرمربی این تیم است.


سرمربی محبوبی که طی سه فصل، شش جام برای قرمزهای پایتخت کسب کرد و خود را در تاریخ این باشگاه ماندگار کرد. شجاع خلیل‌ زاده، ستاره پُرحاشیۀ سرخ‌‌پوشان که امروز برای تمدید قراردادش به باشگاه رفته بود، پیام‌آور خبری فوق‌العاده برای هواداران نگران تیمش شد.


او پس از امضاء قرارداد، در مصاحبه‌ای، با اشاره به موضوع طلب برانکو که اصلی‌ترین مانع حضور دوبارۀ مَرد کُروات در جمع سرخ‌پوشان است، گفت:

پول آقای برانکو هم آماده شده و من امروز در باشگاه در جریان این موضوع قرار گرفتم.


با این حساب به نظر می‌رسد مشکلی برای بازگشت برانکو به ایران نباشد و احتمالاً این سرمربی در موعد مقرر در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: