کد خبر: ۸۱۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۴۵۸
ستاره بااخلاق سرخ‌پوشان پایتخت در آستانۀ جدایی از این تیم قرار دارد.
ستاره خط دفاعی پرسپولیس لژیونر می‌شود!+ عکسبه گزارش خبرداغ ، محمد انصاری، ستارۀ خط دفاعی پرسپولیس در نیم‌فصل اول فصل گذشته با مصدومیت شدید مواجه شد و ادانۀ فصل را از دست داد.



بازیکن بااخلاق سرخ‌‌پوشان این روزهای تمرینات اختصاصی خود را پیگیری می‌کند تا با آمادگی کامل در فصل جدید حاضر باشد. گفته می‌شود برخی ایجنت‌های کُره‌ای در اندیشۀ انتقال این بازیکنان به تیم‌های شرق آسیا هستند. حتی ظاهراً آن‌ها تصویر گذرنامۀ این ستاره را خواسته‌اند تا شرایط را برای حضور او در یکی از تیم‌های باشگاهی کشور کره جنوبی فراهم کنند.



بعید نیست با توجه به شرایط مالی بد قرمزهای پایتخت و پیشنهاد‌های مناسب کُره‌ای‌ها، این مدافع، فصل آینده را در خارج از ایران به فوتبال ادامه دهد.



گفتنی است، انصاری در جریان نقل‌وانتقالات تابستانی سال گذشته هم با پیشنهادهای هنگفت چینی‌ها مواجه شده بود اما او به دلیل محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید، این تیم را ترک نکرد.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: