کد خبر: ۸۱۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۰۱
کمیته انضباطی آراء خود را در خصوص 3تیم پرسپولیس، استقلال و ماشین‌سازی اعلام کرد.
رسمی؛ محکومیت پرسپولیس و استقلالبه گزارش خبرداغ ، کمیتۀ انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین آراء خود را در خصوص متخلفان اعلام کرد. بر اساس این آراء تیم‌های پرسپولیس، ماشین‌سازی و استقلال به پرداخت جریمۀ نقدی محکوم شدند.و نیز علی خطیر با توجه به مصاحبه و بیان الفاظ نامناسب توسط وی نسبت به مسئول دپارتمان داوران، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

در دیدار تیم های پرسپولیس و ماشین سازی تبریز از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بعد از پایان مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. بهزاد بشتایم مربی تیم ماشین سازی تبریز نیز به دلیل اعتراض به داور که از بازی اخراج شده بود با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

 

تیم استقلال تهران هم به دلیل فحاشی مکرر تماشاگرانش به داور و دیگر مقامات بازی مقابل سپیدرود رشت، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: