کد خبر: ۸۱۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۱۰۵۰
سرمربی جدید استقلال قصد دارد یک بازیکن ایتالیایی از سری‌آ به جمع آبی‌پوشان اضافه کند.
بازیکن مطرح ایتالیایی سوپرایز بزرگ استراماچونی برای استقلال+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  استراماچونی بعد از کش‌و قوس‌های فراوان بالاخره به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب شد و به زودی کار خود را در این تیم آغاز خواهد کرد.

 

استراماچونی در آخرین مصاحبه خود قبل از ورود به ایران توضیحات مفصلی از نحوه مذاکراتش و نحوه پیوستنش به استقلال ارائه داده است. اما مهم‌ترین قسمت صحبت‌های این سرمربی ایتالیایی در خصوص فصل نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان بوده است. استراماچونی در این باره گفت: تیم اکنون کامل بسته نشده است اما باشگاه در تلاش است تا از سه سهمیه خارجی خود نهایت بهره را ببرد. من نیز مقدمات حضور یک بازیکن مطرح ایتالیایی، که به خوبی او را می‌شناسم را فراهم کرده‌ام و به زودی به جمع ما خواهد پیوست.

 

 

استراماچونی نامی از این بازیکن مطرح اعلام نکرده است و باید منتظر سوپرایز این سرمربی بعد از حضور در ایران برای هواداران استقلال باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: