کد خبر: ۸۱۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۳
جمعی از اصولگرایان همزمان با ورود نخست‌ وزیر ژاپن به تهران، با تجمع در فرودگاه مهرآباد اعلام کردند که اگر هدف «آبه» میانجی‌گری میان ایران و آمریکا باشد، دستاوردی نخواهد داشت.
تجمع

به گزارش خبرداغ ، جمعی از دانشجویان همزمان با ورود نخست‌ وزیر ژاپن به تهران، با تجمع در فرودگاه مهرآباد اعلام کردند که اگر هدف «آبه» میانجی‌گری میان ایران و آمریکا باشد، دستاوردی نخواهد داشت.

این افراد با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی تاکید کردند، تلاش نخست وزیر ژاپن برای میانجی‌گری میان ایران و آمریکا فایده‌ای ندارد و این سفر اگر با این هدف باشد، دستاوردی نخواهد داشت.

« آمریکایی‌ها نزدیک نشوند»، « مرگ بر آمریکا» و « ما با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد» شعارهایی بود که به زبان‌های فارسی، انگلیسی و ژاپنی روی دستان دانشجویان قرار داشت.

هر از گاهی نیز شعارهای مرگ بر آمریکای این افراد در فضای فرودگاه مهرآباد می‌پیچید.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: