کد خبر: ۸۱۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۸
در کاخ سعدآباد؛
نخست وزیر ژاپن دقایقی پیش با حضور در کاخ سعدآباد، مورد استقبال رئیس‌جمهور کشورمان قرار گرفت.
«نخست وزیر ژاپن» مورد استقبال رسمی روحانی قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شینزوآبه که ساعتی پیش با استقبال ظریف در فرودگاه مهرآباد وارد  تهران شده بود بود، دقایقی پیش در کاخ سعدآباد تهران با حسن روحانی دیدار و مورد استقبال رسمی رئیس‌جمهور کشورمان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور ایران و نخست وزیر ژاپن دری این دیدار از یگان تشریفات مستقر در میدان سان دیدند.

قرار است تا دقایقی دیگر روحانی و آبه در خصوص گسترش هر چه بیشتر روابط دو جانبه و مهمترین مسائل مورد علاقه طرفین با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کنند.

مذاکرات دوجانبه  و نشست هیات‌های عالیرتبه از جمله برنامه‌های این سفر است.

براساس این گزارش، نخست وزیر ژاپن برای سفری دو روزه وارد تهران شده است و فردا هم با رهبر انقلاب دیدار خواهد کرد.

نخست‌وزیر ژاپن قبل از ترک توکیو به مقصد تهران در جمع خبرنگاران در مورد سفر خود به ایران گفت: افزایش تنش در خاورمیانه باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است، ما می‌خواهیم نقش مفیدی برای ایجاد ثبات در خاورمیانه داشته باشیم و من می‌خواهم با مذاکراتی که با سران ایران در تهران خواهم داشت به کاهش تنش در منطقه کمک کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: