کد خبر: ۸۱۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۳۰۶
سرمربی پرسپولیس گفت: من به این خبرنگار گفتم که با وجود اینکه مطالبات من توسط قرارداد تضمین شده و قرارداد دارم اما وضعیتم برای همکاری با پرسپولیس در ابهام قرار دارد و نگفتم که با گرفتن مطالباتم از پرسپولیس جدا می‌شوم
برانکو: من نگفته ام که با گرفتن مطالباتم از پرسپولیس جدا می‌شومبه گزارش خبرداغ، برانکو ایوانکوویچ  در خصوص انتشار مصاحبه‌ای او در یکی از رسانه‌های کرواسی مبنی براینکه حتی اگر پول هم بگیرد تابستان از پرسپولیس جدا می‌شود، گفت: من مصاحبه منتشر شده را دیدم و همه صحبت‌های من درست منتشر شده اما یک جمله با صحبت‌های من فرق می‌کند.

وی افزود: من به این خبرنگار گفتم که با وجود اینکه مطالبات من توسط قرارداد تضمین شده و قرارداد دارم اما وضعیتم برای همکاری با پرسپولیس در ابهام قرار دارد و نگفتم که با گرفتن مطالباتم از پرسپولیس جدا می‌شوم.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: