کد خبر: ۸۱۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۴
سرمربی محبوب سرخ‎‌ها رسما جدایی‌اش این تیم را اعلام کرد.
اظهارنظر نگران کننده برانکو: تابستان پایان کارم در پرسپولیس است+ عکسبه گزارش خبرداغ ، در حالی که گفته یکی دو روز اخیر گفته می‌شد برانکو سرمربی پرسپولیس با فراهم شدن مطالباتش قطعا در این تیم می‌ماند، اما اتفاق دیگری رخ داد.

 

امروز برانکو در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کروات رسما اعلام کرد این تابستان پرسپولیس را ترک خواهد کرد و قصد ندارد بار دیگر روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند.

 

 

برانکو در گفتگو با سایت اسپورت نت گفت:

 پس از یک فصل فوق‌العاده ما قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ شدیم توانستیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. در این چهار سال در باشگاه پرسپولیس ما سه بار قهرمان لیگ برتر شدیم. من برای باشگاه پرسپولیس هم مربی بودم و هم روانشناس تا بتوانم تمام بازیکنانم را به بالاترین سطح ممکن برسانم. یقین دارم که باشگاه پرسپولیس تمامی بدهی من را پرداخت خواهد کرد. من باشگاه پرسپولیس را در تابستان امسال ترک خواهم کرد و من یک مربی هستم و پیشنهادی از دیگر نقاط جهان دارم.

 

با این تفاسیر به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان به پایان راه با سرمربی کروات رسیده‌اند و پس از سپری کردن یک دوره طلایی، باید با پروفسور خداحافظی کنند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: