کد خبر: ۸۱۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۹
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد از بازگشت دمای ۴۰ درجه سلسیوس به استان خبر داد و گفت: طی ۲ روز آینده هوا سه تا چهار درجه گرمتر می شود.
دمای هوای یزد ۴۰ درجه می‌شود

به گزارش خبرداغ ، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد از بازگشت دمای ۴۰ درجه سلسیوس به استان خبر داد و گفت: طی ۲ روز آینده هوا سه تا چهار درجه گرمتر می شود.

محمدرضا شیرغلامی به ایرنا افزود: دمای هوا روز دوشنبه کاهش داشت، اما امروز و فردا هوای استان گرم می‌شود.

وی اظهار داشت: بیشینه دمای هوا شهر یزد از ۴۰ درجه شنبه گذشته به ۳۷ درجه سانتی گراد در روز دوشنبه کاهش یافته بود.

وی افزود: از امروز تا پایان هفته جاری جوی نسبتاً آرام در استان حاکم و آسمان هم صاف است و جمعه هفته جاری شاهد وزش باد نسبتاًً شدید می باشیم.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: دمای هوا یزد در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ۳۷ و ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد و سه شب آینده هم دمای هوا در خنک‌ترین ساعات به ۲۳، ۲۴ و ۲۵ درجه می‌رسد.

وی به بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: در ایستگاه علی آباد چهل گزی، گاریزات، طرزجان و مروست به ترتیب ۲۳.۵، ۸.۷، یک و چهار دهم میلی متر بارندگی ثبت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: