کد خبر: ۸۱۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۴
آندره‌آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال تهران، برنامه‌ای بسیار جالب و متفاوت را برای آبی‌های تهران در مرحلۀ آماده‌سازی پیش‌فصل در نظر دارد.
ایدۀ ایتالیایی و خاص استراماچونی در استقلال!به گزرش خبرداغ به نقل از جام نیوز، استقلال تهران که دیگر بر روی پروسۀ آماده‌سازی تور پیش‌فصل خود تمرکز کرده و به محض ورود آندره‌آ استراماچونی رسماً کارش را برای آماده‌ساختن تیم به تعطیلات رفتۀ خود آغاز خواهد کرد، طبق دستورات این مربی ایتالیایی، برنامه‌ای جالب و متفاوت را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

 

آندره استراماچونی معتقد است بدنسازی اصولی پیش از آغاز مسابقات ، آمادگی بازیکنان را تا پایان نیم فصل اول تضمین خواهد کرد روی همین اصل طوری برنامه‌ریزی کرده که چند روز پس از آغاز دور جدید تمرینات استقلال، این تیم یک دوره بدنسازی فشرده ۱۵ روزه را سپری کند و پس از آن وارد مراحل تاکتیکی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: