کد خبر: ۸۱۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۴۳۹
کواکبیان در تذکر شفاهی:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی دولت در مورد دلایل استعفای وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کند.
ربیعی در مورد دلایل استعفای وزیر آموزش و پرورش توضیح دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تبریک انتخاب علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت، گفت: از ایشان می‌خواهیم که به برخی القائات صورت گرفته پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه سخنگوی دولت باید مرتب با خبرنگاران در تماس بوده و پاسخ دهد، افزود: برخی رسانه‌ها القا می‌کنند که پذیرش استعفای بطحائی به معنای بی اعتنایی به خواسته‌های فرهنگیان است، آقای ربیعی توضیح دهند که شرح رتبه بندی معلمان و سایر مطالبات فرهنگیان به موقع اجرایی می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اشاره کرد و گفت: برخی رسانه‌ها القا می‌کنند سفر نخست وزیر ژاپن به گونه‌ای است که ما خواهان آن هستیم در حالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار بالاترین مقام رسمی ژاپن به ایران سفر می‌کند. مردم را مأیوس نکنید.

کواکبیان در ادامه با تذکری به وزیر نفت اظهار داشت: در بازدیدی که از واگن سازی به عمل آوردیم مشخص شد وزارت نفت سهم مترو را از بابت بهینه سازی و مصرف سوخت پرداخت نمی‌کند در صورتی که این اعتبار اختصاص یابد مشکل مردم تهران در حمل و نقل حل خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: