کد خبر: ۸۱۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۳۰۹
ابرستاره تیم ملی پرتغال درخواست جالبی از مدافع جوان تیم ملی هلند داشته است.
درخواست عجیب کریستیانو رونالدو از ستاره تیم ملی هلند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دو تیم پرتغال و هلند شب گذشته فینال اولین دوره لیگ ملت‌های اروپا را برگزار کردند که پرتغال موفق شد با 1 گل تیم جوان اما خوش آتیه رونالد کومان را شکست دهد. پس از پایان این دیدار گفت‌گوی جالبی بین کریستیانو رونالدو و ماتیاس دلیخت شکل گرفت که مدافع هلندی آن را به این شکل نقل می‌کند.

 

 رونالدو از من خواست به یوونتوس بیایم. از این درخواست او کمی شوکه شدم و برای همین خندیدم. ابتدا متوجه منظورش نشدم. حالا وقت آن است که به تعطیلات بروم؛ به دقت در مورد اینکه بهترین تصمیم برای آینده ام چیست، فکر خواهم کرد. برای بازیکنی در سن من، بسیار اهمیت دارد به باشگاهی بروم که بتوانم به طور مداوم بازی کنم. نگرانی اصلی من همین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: