کد خبر: ۸۱۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۶۸۳
حضور سید مهدی رحمتی در فصل آینده تیم استقلال، تبعات جبران نشدنی برای آبی‌ها خواهد داشت.
جنجال رحمتی تمامی ندارد/ ملی پوش استقلال رفتنی شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، طی چند روز اخیر اخبار زیادی مبنی بر تمدید باشگاه استقلال با مهدی رحمتی سنگربان این تیم منتشر شد و بر خلاف شایعات که گفته می‌شد رحمتی به دلیل اختلاف با هواداران و شایعه دخالت در تیم، در پایان فصل از آبی‌ها جدا خواهد شد، با این تیم تمدید خواهد کرد و  در استقلال خواهد ماند.

 

اما  تمدید قرارداد رحمتی، یکی از ستاره‌های با ارزش آبی‌پوشان را رفتنی می‌کند. شنیده‌ها حاکی از این است که سید حسین حسینی دروازه‌بان جوان و ملی‌پوش استقلال، پس از با خبر شدن از ماندن رحمتی در استقلال، تصمیم به رفتن گرفته و به مدیران اعلام کرده به تیمی خواهد رفت که دروازه‌بان اول و شماره یک باشد. دلیل اصلی تصمیم حسینی برای جدایی از استقلال، حضور رحمتی است و پیش از این هم حسینی اعلام کرده بود، با این شرایط از جمع آبی‌‌ها جدا خواهد شد.

 

در همین رابطه حسینی قصد دارد پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، با هواداران استقلال خداحافظی کند و رسما از جمع آبی‌پوشان جدا شود. باید دید مقصد بعدی این سنگربان کدام تیم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: