کد خبر: ۸۱۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۹
مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، در اینستاگرام خود نوشت که دیروز تا امروز .. چه انتظاربیهوده‌ای ... آن یکی فخر یک ملت و این یک را نمیشود در جمع خانواده شنید. اتفاقا این هر دو نشانه است. اصالت یک جامعه و وقاحت همان جامعه در دوره‌ای بعد. افسوس. دوستان، من این دو سبک موسیقی رو با هم مقایسه نمیکنم، بلکه میتونم حدس بزنم که چه بلایی سر فرهنگ و شعور جامعه من اومده که روزگاری مرغ سحر مورد اقبال بود حالا اقامون جنتلمنه.

به گزارش خبرداغ ، مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که با نقش بهبود در سریال «پایتخت» برای عموم مخاطبان شناخته شده است، با انتشار یک متن کوتاه در اینستاگرام، از نازل شدن سطح سلیقه موسیقایی جامعه ابراز تاسف کرده است.

او نوشته است: «دیروز تا امروز .. چه انتظاربیهوده‌ای ... آن یکی فخر یک ملت و این یک را نمیشود در جمع خانواده شنید. اتفاقا این هر دو نشانه است. اصالت یک جامعه و وقاحت همان جامعه در دوره‌ای بعد. افسوس. دوستان، من این دو سبک موسیقی رو با هم مقایسه نمیکنم، بلکه میتونم حدس بزنم که چه بلایی سر فرهنگ و شعور جامعه من اومده که روزگاری مرغ سحر مورد اقبال بود حالا اقامون جنتلمنه.»

مهران احمدی: چه بلایی سر شعور ما آمده است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: