کد خبر: ۸۱۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۲
ساعاتی پیش به طور گسترده در فضای مجازی خبری عجیب مبنی بر ممنوعیت ورود عکاسان زن به تمرینات تیم ملی منتشر شد.
اتفاق مشکوک برای عکاس زن تیم ملی ایران؛ ماجرا چیست؟!به گزارش خبرداغ ، با گذشت چندین ساعت از شایعۀ ممنوعیت ورود عکاسان زن به تمرینات تیم ملی ایران بنا به دلایل نامشخص و  تکذیب شدن این شایعه توسط فدراسیون فوتبال، هنوز هم کسی نمی‌داند چرا به یکباره چنین ادعایی نامربوطی مطرح و سپس تکذیب و نام و تصویر یکی از عکاسان خبری به میان آمد!

 

صفحۀ اینستاگرام عکاس زن مطرح شده، سریعاً پس از این ماجرا به شکلی کاملاً مرموز تمامی پست‌ها و دنبال کنندگان خود را حذف کرد تا ابهامات این ماجرا به اوج خود برسد، از طرفی دیگر در شایعۀ مطرح شده مبنی بر مناسب نبودن پوشش این عکاس زن، هیچ دلیل منطقی حتی برای آن عکس‌های منتشر شده نیز یافت نمی‌شود و هیچ ایرادی در نحوۀ پوشش عکاس زن ایرانی دیده نمی‌شود و سکوت این عکاس نیز به شایعات دامن زده است.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: