کد خبر: ۸۱۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با بیان اینکه ۱۷ خردادماه با یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۹۳۴ دستگاه وسیله نقلیه پرترددترین روز در ایان تعطیلات بوده است، گفت: گیلان در طی مدت مذکور با تعداد ۸۴۱ دستگاه وسیله نقلیه از نظر متوسط تردد ساعتی پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.
گیلان؛ پنجمین استان پرتردد کشور در تعطیلات عید فطر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با بیان اینکه ۱۷ خردادماه با یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۹۳۴ دستگاه وسیله نقلیه پرترددترین روز در ایان تعطیلات بوده است، افزود: گیلان در طی مدت مذکور با تعداد ۸۴۱ دستگاه وسیله نقلیه از نظر متوسط تردد ساعتی پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

به گزارش خبرداغ ، محمدرضا نازک کار در گفت:  وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت تردد در محور‌های استان از ۱۴ لغایت ۱۷ خردادماه، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی استان گیلان، طی مدت مذکور تعداد ۴۸۷ هزار و ۵۳۹ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان و ۴۹۷ هزار و ۱۸۰ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ خردادماه با یک میلیون و ۷۸۰ هزار و ۹۳۴ دستگاه وسیله نقلیه پرترددترین روز در ایان تعطیلات بوده است، افزود: گیلان در طی مدت مذکور با تعداد ۸۴۱ دستگاه وسیله نقلیه از نظر متوسط تردد ساعتی پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان محور لاهیجان – لنگرود با تردد ۲۵۱ هزار و ۳۸۰ دستگاه وسیله نقلیه را پرترددترین محور دانست و عنوان کرد: محور لنگرود – لاهیجان نیز با تردد ۲۳۱ هزار و ۶۱۷ دستگاه وسیله نقلیه و محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با تردد ۲۲۱ هزار و ۴۰۳ دستگاه وسیله نقلیه رتبه‌های دوم و سوم پرترددین محور‌ها را به خود اختصاص دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: