کد خبر: ۸۱۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۲۳۵
مدافع ملی‌پوش ترابزون اسپور با عملکرد منحصر به‌فرد خود مورد توجه باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.
تیم سرشناس فوتبال ایتالیا در اندیشه جذب پدیده فوتبال ایرانبه گزارش خبرداغ ، لژیونرها و بازیکنان ایرانی با توجه به عملکرد فوق‌العادۀ این روزهای خود مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار گرفته‌اند.

مجید حسینی که پس از جدایی از استقلال تهران در ترابزون اسپور ترکیه توپ می‌زند خیلی سریع خود را با شرایط تیم وفق داد و موفق شد در اکثر بازی‌ها به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب قرار بگیرد. جالب است که برای جذب این بازیکن خیلی از باشگاه‌ها دست به کار شده‌اند که یکی از آنها ساسولو ایتالیا است.


ساسولو که در فصل 2018-2019 با 43 امتیاز در ردۀ یازدهم قرر گرفت در نظر دارد تا با به خدمت گرفتن بازیکنان جوان آیندۀ تیمی خود را تضمین کند. بدون شک اگر حسینی جذب سری آ شود بعد از رحمان رضایی به دومین بازیکنی تبدیل خواهد شد که در این لیگ توپ می‌زند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: