کد خبر: ۸۱۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که این کشور تصاویر پرتاب موشک‌های خود را فتوشاپ کرده تا نشان دهد توانایی‌اش در این زمینه بالا رفته است.
تلاش مضحک برایان هوک برای کوچک‌نمایی دستاوردهای ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «برایان هوک»، نماینده آمریکا در امور ایران، در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که مقام‌های این کشور برای ایجاد «تصورات غلط درباره فعالیت‌ها و مقاصد حقیقی‌شان» به دروغ و نیرنگ متوسل شده‌اند. هوک همچنین مدعی شد که ایران تلاش دارد مردم را «طوری فریب دهد» که گمان کنند «آنان در سمت خیر قرار دارند و آمریکا متجاوز است!»

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران برای اثبات مدعای بی‌اساس خود گفت: «ایران تصاویر پرتاب موشک‌های خود را فوتوشاپ کرده تا نشان دهد توانایی‌اش در این زمینه بالا رفته است. آنان همچنین کوشیده‌اند هواپیمایی قدیمی را با فتوشاپ به‌عنوان جنگنده‌های جدید جاسوسی نشان دهند!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: