کد خبر: ۸۱۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۸
دادستان تهران گفت: با توجه به اهمیت بیت المال و حقوق عامه، دادستانی در مواردی که باعث اطاله شده شخصاً ورود و در رفع آن از تمام ظرفیت­‌های قانونی استفاده خواهد کرد.
القاصی‌مهر: دادستانی در رفع اطاله دادرسی از تمام ظرفیت­‌های قانونی استفاده می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جلسه‌ای با موضوع« تبیین صلاحیت‌های قانونی و پیگیری مسائل مربوط به دادسرای کارکنان دولت و دادسرای امور بین الملل» با حضور دادستان تهران، معاونین دادستان، بازپرسان و دادیاران شاغل دراین دو دادسرا برگزار شد.

علی القاصی مهر در این جلسه ضمن تبیین صلاحیت و جایگاه قانونی این دو دادسرا  و با توجه به اهمیت اتهامات و جایگاه اشخاصی که به این دادسرا دعوت، احضار، جلب و یا بازداشت می­ شوند، تاکید کرد: حفظ احترام متقابل همراه با سرعت در رسیدگی، دقت و قاطعیت بر اساس موازین قانونی ضروری است، لکن هیچ چیز باعث نفوذپذیری، تغییر در تصمیم قضایی و یا اطاله در جریان دادرسی نخواهد شد.

وی افزود : با توجه به اهمیت بیت المال و حقوق عامه، دادستانی در مواردی که باعث اطاله شده شخصاً ورود و در رفع آن از تمام ظرفیت­‌های قانونی استفاده خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: