کد خبر: ۸۱۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۴۱۴
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پیامی، انتصاب سردار دریادار پاسدار فدوی به‌عنوان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر مونسان به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
به گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا در متن این پیام آمده است:

«انتصاب شایسته جناب‌عالی را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) که نشان از توانمندی و مراتب والای تعهد، اخلاص و خدمات ارزشمندتان در عرصه های مختلف دوران دفاع مقدس و مسئولیت های متعدد و مهم در چهار دهه انقلاب اسلامی ایران دارد، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امید است با عنایات الهی و ارتقاء توسعه بیش از پیش توانمندی ها و آمادگی های دفاعی، امنیتی، شاهد پیشرفت های مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب باشیم و تهدیدهای ترکیبی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان چشم امید مظلومان کشورهای اسلامی همواره در صحنه های بین المللی بدرخشد.

مزید توفیقات و سربلندی جنابعالی را در این جایگاه مهم و مسئولیت خطیر و راهبردی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و اجرای فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: