کد خبر: ۸۱۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۲۳۶
آخرین جلسه دفاعیات محمد علی نجفی که به اتهام قتل همسر دومش بازداشت شده در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران برگزار شد.
کیفرخواست پرونده نجفی صادر نشده استبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: آخرین جلسه دفاعیات محمد علی نجفی که به اتهام قتل همسر دومش بازداشت شده در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران برگزار شد.

شهردار اسبق تهران به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت تا در حضور بازپرس دشتبان آخرین دفاعیات خود را بیان کند این در حالی بود که وی همان اظهارات قبلی خود را درباره انگیزه‌اش از قتل میترا استاد تکرار کرد و به شرح ماجرای قتل پرداخت.

پس از پایان جلسه بازپرس پرونده در حالی که از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر می‌داد گفت: کیفرخواست این پرونده هنوز صادر نشده است چرا که روند رسیدگی به پرونده‌های جنایی مراتبی دارد که باید با دقت و به شکل قانونی طی شود.

پس از تکمیل تحقیقات قرار مجرمیت صادر خواهد شد و سپس پرونده برای بررسی و صدور کیفرخواست در اختیار معاون دادستان قرار خواهد گرفت. پس از صدور کیفرخواست نیز پرونده به دادگاه کیفری ارسال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: