کد خبر: ۸۱۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
تعداد بازدید: ۶۲۴
پژمان منتظری کاپیتان تیم فوتبال استقلال، امروز با انتشار پستی از جدایی خود از جمع آبی‌پوشان پرده برداشت.
واکنش به جدایی منتظری؛ فریاد خسرو حیدری بر سر مافیای قدرتمند+ عکسبه گزارش خبرداغ ، در چند هفته مانده به پایان لیگ برتر بود که پژمان منتظری پسر آرام فوتبال ایران، در مقابل خبرنگاران ایستاد و از مافیای موجود در استقلال صحبت کرد. منتظری در آن مصاحبه اعلام کرد که این افراد دست از کارهای خود بردارند، اسمی از آن‌ها نمی‌برم چون حوصله دادگاه رفتن ندارم. همین صحبت‌ها باعث شد تا از بعد از چند روز خبرهایی مبنی بر عدم تمدید قرارداد وی به گوش برسد.

 

اکنون بعد از اتمام لیگ برتر و پایان قرارداد پژمان با آبی‌ها، این بازیکن ملی‌پوش با انتشار پستی از جدایی خود پرده برداشت. از همین رو خسرو حیدری که در آخرین دیدار لیگ برتر مقابل سپیدرود از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود نسبت به جدایی هم تیمی سابق خود واکنش نشان داد و از او خواست تا برای از بین بردن مافیا در استقلال در این تیم بماند.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: