کد خبر: ۸۱۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
تعداد بازدید: ۳۰۲
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری از کشف و معدود سازی حدود یک هزار کیلوگرم انواع گوشت فاسد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
یک تن گوشت فاسد در شهر ری معدوم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، وحید رستگاری رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود یک هزار و 60 کیلوگرم انواع گوشت و فرآورده خام دامی فاسد از ابتدای سال 98 تاکنون در این شهرستان کشف و معدوم شد.

وی گفت: این میزان فرآورده خام دامی در جریان نظارت و بازدید کارشناسان و بازرسان اداره دامپزشکی از مراکز عرضه و تولید گوشت و همچنین رستوران‌ها کشف‌شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در ادامه بیان کرد: غیربهداشتی بودن گوشت‌های کشف‌شده با نمونه‌گیری و آزمایش‌های دقیق علمی توسط اداره دامپزشکی شهرستان ری تشخیص داده‌شده و معدوم‌سازی این میزان گوشت سفید و قرمز با حکم دستگاه قضائی انجام‌شده است.

رستگاری افزود: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری در راستای تأمین بهداشت و سلامت فرآورده‌های دامی به‌صورت مستمر عملکرد مراکز عرضه و توزیع گوشت قرمز و سفید شهرستان را پایش و نظارت‌ها لازم را در خصوص تاریخ‌مصرف و سالم بودن گوشت انجام می‌دهند.

وی در پایان بابیان اینکه بخش مهمی از ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با تأمین فرآورده‌های دامی و لبنی سالم تحقق می‌یابد، خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در همه مراحل تولید و استحصال، حمل‌ونقل و عرضه در دستور کار دامپزشکی شهرستان ری قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: