کد خبر: ۸۱۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
عبدالکریم حسین‌زاده در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: امیدوارم فضای توییتر مکانی برای شعار دادن و اصطلاحاً شوآف دادن خصوصاً برای ما وکلای ملت نشده باشد. حالا که همه همکاران قبول زحمت کرده و درخصوص صداوسیما توییت می‌کنند و نقد دارند، بعد از تعطیلات آمادگی داشته باشند و تحقیق و تفحص از این مجموعه که رفتارهای فراقانونی دارد را کلید بزنیم.
حسین‌زاده، نماینده مجلس: هفته آینده تحقیق و تفحص از به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، نایب رییس فراکسیون امید مجلس گفت که درخواست تحقیق و تفحص از صداوسیما بعد از تعطیلات هفته جاری در مجلس مطرح خواهد شد.

عبدالکریم حسین‌زاده در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«امیدوارم فضای توییتر مکانی برای شعار دادن و اصطلاحاً شوآف دادن خصوصاً برای ما وکلای ملت نشده باشد. حالا که همه همکاران قبول زحمت کرده و درخصوص صداوسیما توییت می‌کنند و نقد دارند، بعد از تعطیلات آمادگی داشته باشند و تحقیق و تفحص از این مجموعه که رفتارهای فراقانونی دارد را کلید بزنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: