کد خبر: ۸۱۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۵۲۷
ستارۀ محبوب برانکو برای حضور در پرسپولیس مذاکراتش را با این تیم آغاز خواهد کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بدون شک یکی از پدیده‌های اصلی لیگ برتر ایران در فصل گذشته محمد نادری بود. این بازیکن که با نمایش‌های خیره‌کنندۀ خود توجه بسیباری از کارشناسان و هواداران را به خود جلب کرد اکنون قول انجام مذاکرات با رسخ‌پوشان را برای حضور دائمی در این تیم بعد از برگزاری دیدار فینال جام حذفی ایران داده است.

 

 

محمد نادری که از بازیکنان محبوب برانکو ایوانکوویچ می‌باشد به صورت قرضی از تیم بلژیکی به پرسپولیس پیوسته است و با پایان یافتن رقابت‌های این فصل قرارداد او نیز با سرخ‌پوشان تهرانی پایان می‌یابد. به همین دلیل باشگاه به شدت خواهان ماندن او و جذب دائمی نادری است و مذاکراتی را با خود این بازیکن و تیم بلژیکی آغاز کرده است.

 

با وجود این اخبار، نادری که سابقۀ حضور در تراکتورسازی را هم در کارنامه دارد، خود خواهان حضور در پرسپولیس است اما مهم‌ترین جای این داستان به رضایت تیم بلژیکی برمی‌گردد که باید با حضور دائمی نادری در پرسپولیس موافقت کند و مدیران این تیم کار بسیار دشواری برای به سرانجام رساندن این مهم دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: