کد خبر: ۸۱۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۲
مدیر عامل سرخ‌پوشان از اقدام عجیب و شرم‎‌آور سپاهانی‌ها پرده برداشت.
پرسپولیس فاش کرد؛ تهدید به مرگ هواداران سرخ توسط سپاهانی‌هابه گزاش خبرداغ ، چهارشنبه شب هفته گذشته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم قرار گرفتند که سرخ‌پوشان با تک گل لحظات پایانی احمد نوراللهی پیروز این دیدار شدند و به فینال صعود کردند.

 

اما اتفاقات بسیار تلخ و تاسف آوری در بیرون ورزشگاه رخ داد. چرا که هواداران تیم سپاهان به شدت هواداران پرسپولیس را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به خودروهای آن‎‌ها آسیب رساندند.

 

در همین رابطه ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه جدیدش صحبت‌های عجیبی انجام داد و پرده از اقدام عجیب هواداران سپاهانی برداشت.

 

عرب اظهار داشت:

ما در اصفهان میهمان بودیم و تعدادی که دست به آشوب زدند را خارج از هواداران سپاهان می‌دانیم. من وقتی از ورزشگاه بیرون آمدم دیدم که یک خودروی 206 در آتش می‌سوزد و دو خودرو دیگر هم کاملا از بین رفته‌اند. دو هوادار هم چشم‌شان آسیب دیده بود. اتفاقا وقتی در هتل بودیم یک هوادار با دو بچه خود به سمت من آمد و گفت او را با چوب و چماق تهدید کرده‌اند و گفته‌اند اگر می‌خواهی زنده بمانی به ورزشگاه نرو!

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
کار زشت و کثیف پرسپولیسی ها و طرفداران بی فرهنگ که من را از انها دور کرد به هیچ عنوان قابل بخشش نیست ای کاش خودشان را ببینند تا از بودنشان شرم کنند ایا اقای عرب با دروغ گفتن مردم را گول میزنی خدا را؟؟؟؟؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: