کد خبر: ۸۱۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۴۵۲
بعد از پایان دیدار سپاهان و پرسپولیس هواداران دست به حرکتی بسیار زشت زدند.
به گزارش خبرداغ ، دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحلۀ نیمه‌‎نهایی جام حذفی ایران که با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان تهرانی پایان یافت، حواشی و جنجال‌های فراوانی، به‌خصوص بعد از پایان دیدار داشت که صحنه‌هایی بسیار زشت از مجروح شدن چند نفر تا به آتش کشیده وسایل نقلیه توسط هواداران عصبانی را در پی داشت.

 

اما اکنون اورژانس از حرکتی عجیب  و غیرانسانی از سوی این هواداران عصبانی پرده‌ برداشته است. اورژانس اصفهان اعلام کرد طرفداران بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس به آمبولانسی حمله کردند که مجروحان را به بیمارستان منتقل می‌کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که آمبولانس مقابل درب خروجی در حال اعزام به بیمارستان بود که به آن حمله شده و به شدت به آمبولانس خسارت وارد شده‌است.

 

 

این حرکت در نوع خود بسیار زشت و کاملاً دور از انسانیت بوده‌است. زیرا که داخل آمبولانس مجروحانی قرار داشتند که به بررسی‌های پزشکی و حضور در بیمارستان احتیاج داشتند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: