کد خبر: ۸۱۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۳۴۳
امام جمعه موقت کازرون با اشاره به شهادت حجت‌الاسلام خرسند گفت: قاتل امام جمعه کازرون یک تروریست پلید و قاتل شقی با افکار انحرافی شبیه به خوارج بود که ابن ملجم وار این روحانی فقیه را به شهادت رساند.
امام جمعه موقت کازرون: قاتل امام جمعه کازرون افکار شبه خوارج داشت
به گزارش خبرداغ، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های  نمازجمعه کازرون به شهادت حجت‌الاسلام محمد خرسند اشاره و با برشمردن ویژگی‌های وی اظهار داشت: امام جمعه کازرون مرد بزرگی بود که عمر شریف خود را صرف مجاهدت و کسب علم و تقوا در حوزه‌های علمیه، دفاع در جبهه‌های حق علیه باطل و ۱۲ سال امامت جمعه کرد.

امام جمعه موقت کازرون گفت: حجت‌الاسلام خرسند با شهادت خود، عاقبت بخیر و در پیشگاه خدا و معصومین سربلند شد اما کازرون یک فرد دلسوز مردم و مجاهد در خط امام و رهبری را از دست داد.

وی با بیان اینکه مرگ طبیعی برای این عالِم کم بود، افزود: شهادت هنر مردان الهی بوده و حیف است که این افراد بزرگ با مرگ طبیعی از دنیا بروند.
حجت‌الاسلام عزمی ادامه داد: امام جمعه کازرون ارادت ویژه‌ای به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشت و در سفرهای زیارتی گریه‌های عاشقانه‌اش را می‌دیدیم و در ایام شهادت ابی‌عبدالله، دفتر ایشان، سراسرحزن و سوگواری برای اهل بیت(ع) بود.

امام جمعه موقت کازرون گفت: آن تروریست پلید و قاتل شقی با افکار انحرافی که کاملا شبیه به خوارج است، ابن ملجم وار این روحانی فقیه را به شهادت رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۴ خرداد و رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان با انقلاب اسلامی ایران، اسلام ناب محمدی را احیا کردند و امروز شاهد پیشروی هرچه بیشتر اسلام بوده که دشمنان غربی و وهابی قصد جلوگیری از آن را دارند.

حجت‌الاسلام عزمی ادامه داد: امام عزت را به مسلمین برگرداند و اسلام راستین را در دنیا مطرح کرد.

امام جمعه موقت کازرون با بیان اینکه امام راحل معادلات شرق و غرب را بهم زد و حکومتی بر اساس استقلال از قدرت‌های غرب و شرق بنا نهاد گفت: با رحلت امام خبرگان رهبری نیز تصمیمی بسیار خردمندانه گرفتند و رهبری را برگزیدند که تمام تصمیماتش خردمندانه و دلسوزانه بوده و در این سه‌دهه اتفاقات خطرناکی را از کشور دور کردند.

وی ادامه داد: رهبری که همواره خطرهای بزرگی را از اسلام و ایران دور کرده و این ایستادگی در مقابل دشمنان به‌خاطر دلسوز‌‌‎های و هدایت‌های این رهبر عالم و حکیم است.

پیش از این مردم مومن و انقلابی کازرون همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضمن محکومیت معامله قرن، بر آرمان‌های فلسطین تاکید کردند.

در پایان مراسم روز قدس و پیش از خطبه های نماز جمعه، حجت الاسلام مظاهری نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران، سخنران ویژه مراسم روز قدس در مصلی جمعه کازرون بود.

شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: