کد خبر: ۸۱۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۸۱
در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: پنجشنبه (۹ خرداد) وقوع طوفان تندری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شرق استان تهران، شمال استان سمنان، شرق خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی می شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدیدموقت (سرعت بادبیش از از پنجاه کیلومتر برساعت) خواهد بود. همچنین وقوع طوفان تندری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های قم، اصفهان و یزد پیش بینی می‌شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدیدموقت (سرعت بادبیش از پنجاه کیلومتر برساعت) و احتمال گرد و خاک خواهد بود.
وقوع باد شدید در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از وزش باد شدید طی امروز و فردا (پنج‌شنبه و جمعه) در برخی از نقاط کشور خبرداد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: پنجشنبه (۹ خرداد) وقوع طوفان تندری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شرق استان تهران، شمال استان سمنان، شرق خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی می شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدیدموقت (سرعت بادبیش از از پنجاه کیلومتر برساعت) خواهد بود. همچنین وقوع طوفان تندری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های قم، اصفهان و یزد پیش بینی می‌شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدیدموقت (سرعت بادبیش از پنجاه کیلومتر برساعت) و احتمال گرد و خاک خواهد بود.

برای جمعه (۱۰ خرداد) نیز وقوع طوفان تندری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب درشرق‌استان تهران، برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال غرب استان سمنان پیش بینی می شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدیدموقت (سرعت بادبیش از پنجاه کیلومتر برساعت) خواهد بود. همچنین وقوع طوفان تندری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در اصفهان، یزد، خراسان‌جنوبی پیش بینی می شود که پیامد آن رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدیدموقت (سرعت بادبیش از پنجاه کیلومتر برساعت) و احتمال گرد و خاک خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: