کد خبر: ۸۱۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۵۶۸
باشگاه مطرح و بزرگ اروپایی پیامی ویژه را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.
به گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چند فصل گذشته با قهرمانی در لیگ برتر و همچنین نمایش‌های درخشان درلیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته توجه بسیاری از تیم‌های جهان حتی تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است و باعث شده تا این باشگاه بیش از پیش شناخته شود.

 

در همین راستا باشگاه آ اس رم ایتالیا که از تیم‌های مطرح و بسیار بزرگ در سطح اروپا به حساب می‌آید با انتشار پیامی در توئیتر رسمی خود به تمجید از قهرمان ایران پرداخت و پیامی ویژه را برای سرخ‌پوشان تهرانی ارسال کرد. البته بیش از این صفحۀ توئیتر فارسی آ اس رم پیام‌هایی را برای ایرانی‌ها و فوتبال ایران فرستاده بود اما این اولین‌بار است که توئیتر رسمی خود باشگاه رم از یک تیم ایرانی تمجید می‌کند.

 


 

باشگاه رم در این توئیتر خطاب به پرسپولیس عنوان داشت:

باشگاه پرسپولیس ، محبوب‌ترین باشگاه ایران است. بازیکنان ایرانی برجسته زیادی از جمله علی دایی، بهترین گلزن جهان در پرسپولیس بازی کرده‌اند. آنها برای سومین بار متوالی به قهرمانی لیگ برتر ایران رسیدند که این، پنجمین قهرمانی آنها در ایران بود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: