کد خبر: ۸۱۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۶۲
کاپیتان سابق آبی‌ها کری سنگینی برای هواداران تیم رقیب خواند.
استقلالی محبوب، پرسپولیسی‌ها را با خاک یکسان کردبه گزارش خبرداغ ، مهدی امیرآبادی کاپیتان و ستاره سابق تیم استقلال، در مصاحبه جدید خود کری سنگینی برای پرسپولیسی‌ها خوانده است.

 

او در اظهار نظر جدیدش به شدت تیم رقیب را مورد تحقیر قرار داد و گفت:

استقلالی ها از این جام ها زیاد دیده اند و مهم آسیا است و پرسپولیس هر وقت دو بار قهرمان آسیا شد و توانست دو تا ستاره واقعی روی پیراهنش بزند بعد می تواند به آن افتخار کند و برای آبی های تهرانی کری بخواند اما فعلا دلشان به همین جام های داخلی خوش باشد و استقلال هم به ستاره هایش در آسیا افتخار می کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
اصلن اون ستاره ها مال تیم تاجن و تیم تاج هم زمان شاه منحل شد این استقلال از سال پنجاه و هفت تاسیس شده آمار تیم تاج هم هیچ ربطی به استقلال نداره حتی خود پرویز مظلومی هم اعتراف کرد که ستاره رو پیراهن کیسه اشتباهه و متعلق به تیم تاج منحل شدس
حامد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
مهدی جان عشقی
دقیقا،ستاره واقعی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: