کد خبر: ۸۱۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۹۵
امیر قلعه‌نویی تاکنون برابر پرسپولیس در جام حذفی پیروز نشده است.
ناکامی مطلق ژنرال برابر پرسپولیس در جام حذفیبه گزارش خبرداغ، امشب در چارچوب مرحلۀ نیمه‌نهایی جام حذفی ایران سپاهان از ساعت 21:00 در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس خواهد بود تا حریف داماش در فینال مشخص شود.

 

امیر قلعه‌ نویی سرمربی سپاهان که سابقۀ پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد، تاکنون 4 مرتبه برابر پرسپولیس در جام حذفی روبه‌رو شده است که در همۀ آن‌ها شکست خورده است.  در دیدار نخست امیرقلعه‌نویی با پیراهن استقلال مقابل رقیب سنتی قرار گرفت که با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. دومین دیدار سال 67 برگزار شد که استقلال در ضربات پنالتی مغلوب شد که قلعه‌نویی یکی از پنالتی‌ها را به هدر داد.

 

سرمربی فعلی سپاهان در قامت مربیگری در سال 80 با برق به مصاف پرسپولیس رفت که سه بر دو شکست خورد. آخرین رویارویی ژنرال با قرمزهای پایتخت در سال 90 بود که پرسپولیس موفق شد با هدایت علی دایی در ضربات پنالتی سپاهان را چهار بر دو مغلوب کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: