کد خبر: ۸۱۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۴
به مناسبت فرا رسیدن روز آزاد سازی خرمشهر مسئولان جزیره کیش با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند.
دیدار مسئولان جزیره کیش با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  با حضور امام جمعه کیش و اهل تسنن و معاون توسعه مدیریت و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان محلی از خانواده های 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش با بیان اینکه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با روحیه بسیار بلند و با استقامت برای حفظ ایران و آرمان های انقلاب اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند گفت: در یک برهه حساس در زمان جنگ تحمیلی همین ایثار گران بودند که انقلاب را حفظ کردند و امروز برای همه ما واجب است که این رزمندگان و ایثارگران را که به دست خود عظمت بزرگی در دوران جنگ تحمیلی آفریده اند گرامی بداریم و شاهد پیروزی اسلام بر کفر جهانی باشیم.

همچنین در این مراسم جانبازان و ایثارگران به تعریف خاطراتی از دوران 8 سال دفاع مقدس پرداختند و روز فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

در پایان این دیدارها، با حضور مسئولان جزیره کیش با اهداء گل و لوح سپاس از  4 خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قدر دانی شد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: