کد خبر: ۸۱۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۸
مارک ویلموتس در مراسم معارفه‌اش گفت:«حضور شما خبرنگاران نشان دهنده احترام متقابل بین ماست. ایران را یک کشور خوب می‌دانم. ایران را یک کشور خوب و با فرهنگ غنی دیدم و امیدوارم بتوانیم اینجا روزهای خوبی داشته باشیم.»
ویلموتس: کشور خوب و با فرهنگی دارید/ امیدوارم ایران و بلژیک به جام‌جهانی صعود کنیمبه گزارش خبرداغ ، ویلموتس این را گفت و ادامه داد:«تصور اروپایی ها از ایران مثبت است و چیز منفی وجود ندارد.در این چند روز که در ایران بودم همه چیز خوب بوده.من چند شهر ایران را دیده ایم.شما محموعه های ورزشی خوبی دارید،آن هم در سطح حرفه ای.»

ویلموتس اشاره به خانواده اش کرد و ادامه داد:« من 3 فرزند دارم و البته با همه آنها صحبت کردم که به تهران سفر کنیم، اگر چه همه موافق این موضوع نبودند.این جابه جایی برای آنها سخت بود اما در نهایت قبول کردند که به ایران بیایند. هدم این است که مردم و بازیکنان بتوانند حرفه‌ای‌تر تیم را جلو ببرند، چرا که مردم نقش اساسی در همراهی تیم ملی دارند.زمانی کاپیتان تیم ملی بلژیک بودم و وقتی می‌توانی برای تیم ملی کشورت بازی کنی، افتخار بزرگی خواهد بود. در مورد اهداف‌مان صحبت کردم و امیدوارم با باشگاه‌ها همکاری خوبی داشته باشیم. ما هر هفته مسئولی خواهیم داشت تا لیگ را رصد کند. دستیاران من به عنوان سرمربی 22 سال فعالیت داشته‌اند و سعی ما این است که افرادی انتخاب شوند که به تیم ملی کمک کنند تا بتوانیم در نهایت به جام جهانی 2022 راه پیدا کنیم.من امیدوارم که ایران و بلژیک به جام جهانی صعود کنند.»

سرمربی تیم ملی تاکید کرد:«ما تمامی بازیکنان لیگ را رصد می کنیم و درهای تیم ملی به روی همه باز است و این گونه نیست که فقط لژیونرها در خدمت تیم ملی باشند و تیم ملی برای آنها باشد.»

او در پایان درباره انتخاب وحید هاشمیان به عنوان دستیارش گفت:«هنوز مسئول آنالیز ویدیوها را انتخاب نکرده‌ایم و این انتخاب برای ما باز است. امیدوارم از کمک همکارم که از استاندارد لیژ به اینجا می‌آید، استفاده کنم. در دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره‌جنوبی امیدوارم آنالیز خوبی بدست بیاوریم. حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم که کشور شما که اکنون کشور من هم هست، به جام جهانی راه پیدا کند. من وحید هاشمیان را هم به عنوان کمک مربی انتخاب کردم چون او در آلمان کار کرده است و ما می‌توانیم در کنار هم به جام جهانی و جام ملت‌های بعد صعود کنیم. امیدوارم از کمک‌های دیگر همکارانم که یکی از آن‌ها در مارسی سابقه کاری دارند استفاده کنیم.»

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: