کد خبر: ۸۱۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۶
سخنگوی وزارت امور خارجه به سخنان واهی مشاور امنیت ملی دولت آمریکا واکنش نشان داد.
واکنش ایران به ادعای واهی جان بولتون درباره حادثه بندر «الفجیره»به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدعباس موسوی در واکنش به ادعای جان بولتون  در سفر به ابوظبی در خصوص دست داشتن کشورمان در حمله چندی پیش به چند کشتی در بندر «الفجیره» امارات، این ادعا را شدیدا رد و آن را ناشی از برنامه های ذهنی و سیاست های مخرب " تیم ضد ایرانی بی" دانست و گفت: طرح چنین ادعای مضحکی در دیدار دو نفر از اعصای آن تیم که رویکردهای ضدایرانی آنها سابقه‌ای طولانی دارد امر عجیبی نیست.

موسوی افزود: اما آقای بولتون و سایر جنگ‌طلبان و آشوب طلبان باید بدانند که صبر راهبردی، هوشیاری بالا و آمادگی کامل دفاعی جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از اراده ملتی بزرگ و مقاوم است، مانع تحقق خواسته های شوم آنها برای برای ایجاد هرج و مرج در منطقه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: