کد خبر: ۸۱۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۳
روزنامه اعتماد با اشاره به سوابق محمدعلی نجفی و رخدادهایی که موجب استعفای او از سمت شهرداری تهران شد نوشت: ورود میترا استاد به زندگی محمدعلی نجفی با هر شکل و دلیلی و به‌صورت خواسته یا ناخواسته بوده باشد، نتایجی عمومی برای یک جریان داشته است.

به گزارش خبرداغ، روزنامه اعتماد با اشاره به سوابق محمدعلی نجفی و رخدادهایی که موجب استعفای او از سمت شهرداری تهران شد نوشت: ورود میترا استاد به زندگی محمدعلی نجفی با هر شکل و دلیلی و به‌صورت خواسته یا ناخواسته بوده باشد، نتایجی عمومی برای یک جریان داشته است.

چراکه نجفی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نفرات نزدیک به دولت روحانی و جریان اصلاحات شناخته می‌شود و زندگی خصوصی او نمی‌تواند دور از جایگاه سیاسی‌اش باشد.

خوب است اصلاح‌طلبان یک بار دیگر برگردند و نتایج یک انتخاب را از ابتدا تا انتها مرور کنند و ببینند چطور خودشان با دست خودشان می‌توانند دست به تخریب خودشان بزنند و چطور زمینه‌ای از تخریب این جریان را برای بیرون‌گودنشینان فراهم کنند. خوب بود بررسی می‌کردند که وقتی اقدام به انتخاب شهرداری می‌کنند، به سوابق شخصی آن فرد دقت کنند و تکلیف شهردار را روشن کنند که نمی‌شود هم زبان تند انتقاد و پیگیری پرونده‌های خاص داشت و هم زندگی خصوصی چندوجهی که بتواند دستمایه‌ای برای داستان‌های عجیب شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: