کد خبر: ۸۱۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد اشتغال را یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه برشمرد و گفت: امروز درحالی‌که برخی بخش‌های کشور رکورد را تجربه می‌کنند حوزه ارتباطات به لطف دانش جوانان با رونق روبه‌روست.
وزير ارتباطات در حسينيه جماران: تاکید امام بر قطع دستان دراز شده به سوی مال مردم بود، ما هم بر همان شیوه از حق‌الناس کوتاه نمی‌آییم، حال این حق، جیب مردم باشد یا صیانت از حریم خصوصی آنها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد اشتغال را یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه برشمرد و گفت: امروز درحالی‌که برخی بخش‌های کشور رکورد را تجربه می‌کنند حوزه ارتباطات به لطف دانش جوانان با رونق روبه‌روست.

به گزارش خبرداغ ، مراسم تجدید بیعت خانواده بزرگ ارتباطات کشور با آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی (ره) ظهر سه‌شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان، مدیران و کارکنان وزارتخانه، اصحاب رسانه و برخی گروه‌های مردمی در حسینیه جماران برگزار شد.‌

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در این مراسم یادآور شد: هر سال نیمه خرداد خانواده ارتباطات برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام ره در حسینیه جماران حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: راه امام توجه به مستضعفین جهان بود، مسئولین در شیوه و منش امام، خادمان مردم بودند نه ولی نعمت آن‌ها.

آذری جهرمی تاکید کرد» شاید امروز مهم‌ترین نیازمندی مستضعفین جامعه بحث ایجاد اشتغال است، هدفی مهم‌تر از اشتغال وجود ندارد و این تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

وی در ادامه گفت: امروز برای خدمت به مستضعفین جامعه با آرمان‌های امام بیعت می‌کنیم تا مبحث اشتغال و تهیه زیرساخت‌های آن را جدی‌تر از گذشته دنبال کنیم و در هر مجموعه‌ای که باشیم به همین شکل پیش خواهیم رفت، میثاق می‌بندیم که در کنار مردم باشیم و اشرافی‌گری نکنیم، با مردم همگام شویم و کنار آنها قدم برداریم. این میثاق‌نامه ما برای امسال است.

وزیر ارتباطات افزود: کاخ امام این جایی است که امروز می‌بینیم، سر جلوی احدی هم نکرد و ما نیز به همین شیوه پیش خواهیم رفت.

وی در پایان گفت: چشم مردم ما به گام دوم انقلاب است و خانواده ارتباطات نیز باید گام‌های مهم‌تری در این زمینه بردارند خصوصا این که وزارت ارتباطات، وزارتخانه جوانی است.

امروز علاوه بر جلسات بزرگداشت امام،نیاز به عمل به آرمانهای امام داریم.

راه امام و تاکید رهبر انقلاب بر حمایت از مستضعفین و مقابله با اشرافیگری است.

بزرگترین خدمت به مستضعفان، نهضت ایجاد اشتغال است. ما در وزارت ارتباطات بزودی طرح‌های اشتغال را با قدرت آغاز خواهیم کرد.

تاکید دیگر امام بر قطع دستان دراز شده به سوی مال مردم بود، ما هم بر همان شیوه از حق‌الناس کوتاه نمی‌آییم، حال این حق، جیب مردم باشد یا صیانت از حریم خصوصی آنها.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: