کد خبر: ۸۱۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۸۰۴
به دنبال اینترنتی شدن پرداخت عوارض آزادراهی در برخی مسیرها، مدتی است بانک سرمایه به عنوان یکی از اولین بانک‌های خدمات دهنده در این بخش، جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی سرویسی جدید کرده است.
پرداخت فوری عوارض آزادراهی با آنی‌رو در بانک سرمایهبانک سرمایه در قالب ارائه سرویس «آنی‌رو» امکان نوین پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی را فراهم کرده و در دسترس مشتریان این بانک قرار داده است.
به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ به دنبال اینترنتی شدن پرداخت عوارض آزادراهی در برخی مسیرها، مدتی است بانک سرمایه به عنوان یکی از اولین بانک‌های خدمات دهنده در این بخش، جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی سرویسی جدید کرده است.

این سرویس که با نام «آنی رو» فعال شده بستر پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی در کشور را فراهم کرده  و مشتریان بانک سرمایه می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، صرفا با در اختیار داشتن اطلاعات کارت بانک سرمایه خود شامل شماره کارت، رمز دوم، CVV2 و تاریخ انقضاء به سامانه NSPAY به آدرس www.nspay.ir مراجعه کرده و با ثبت پلاک خودرو/خودروهای خود در سامانه و تعیین یکی از حساب‌هایشان در بانک سرمایه جهت برداشت مستقیم مبالغ عوارض آزادراهی (با تعیین تعداد و سقف مبلغ قابل برداشت روزانه)، از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند و عوارض آزادراهی را به روش «برداشت مستقیم» (Direct Debit) پرداخت کنند.

آزادراه‌های تهران-ساوه، تهران-قم، کرج-قزوین و قزوین-زنجان از جمله مسیرهایی هستند که به دنبال حذف امکان پرداخت نقدی عوارض، امکان بهره‌گیری از این شیوه پرداخت برای آنها فراهم شده است.

برای انجام این کار کافی است مشتریان این بانک به آدرس www.nspay.ir مراجعه کنند تا در مرحله بعد با ورود شماره تلفن همراه خود کد امنیتی مربوطه را دریافت کرده و روند پرداخت الکترونیکی عوارض خود را آغاز کنند.

پس از این مرحله برای مشتریان یک کد فعالسازی پیامک می‌شود که با وارد کردن آن در سامانه، مشترک به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.

در مرحله سوم شماره پلاک خودروهایی که فرد مایل است عوارض آزادراهی آنها را به صورت اتوماتیک پرداخت کند ثبت می‌شود و با تعیین نوع خودرو، مشتری با انتخاب روش برداشت مستقیم(پیمان)  عملیات پرداخت را دنبال کرده و با وارد کردن اطلاعات کارت مربوطه عملیات پرداخت را تکمیل می‌کند.

نرخ عوارض دریافتی در خدمت آنی‌رو نیز دقیقا همان نرخ عوارضی است که توسط وزارت راه و شهرسازی به‌طور رسمی ابلاغ می‌شود و محدودیتی در انتخاب مسیر تردد در ایستگاه های عوارض آزادراهی برای ترددکنندگان وجود ندارد.

گفتنی است، در راستای رفاه حال مشتریان ارجمند بانک سرمایه، اقدامات لازم جهت دریافت و تسویه قبوض عوارض بزرگراهی از طریق سایر روش‌های پرداخت در خدمت آنی‌رو نظیر دستگاه‌های خودپرداز و درگاه‌های بانکداری الکترونیک این بانک نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: