کد خبر: ۸۱۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
جلسه تعیین کننده باشگاه پرسپولیس و برانکو در هفته آینده برگزار می‌شود
روز سرنوشت‌ساز پرسپولیس برای جدایی برانکوبه گزارش خبرداغ ، باشگاه پرسپولیس باید هرچه زودتر تکلیف مربی و خرید و فروش‌های فصل آینده را مشخص کند تا از سایر رقبا برای لیگ نوزدهم عقب نیافتد.

 

به همین منظور امروز ایرج عرب مدیرعامل سرخ‌پوشان در نامه‌ای به سرمربی تیم و وکیل وی، اعلام کرد؛ شنبه آینده به منظور گفتگو بر سر مباحث مالی و همکاری‌های بلند مدت، نشستی را با یکدیگر داشته باشند. عرب قصد دارد در این جلسه برانکو را مجاب به ماندن کند اما صحبت‌های اخیر برانکو مبنی بر احتمال جدایی کار را دشوار خواهد کرد.

 

شنبه هفته آینده قطعا روز سرنوشت سازی برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود زیرا تقریبا تکلیف جدایی برانکو یا ماندنش مشخص می‌شود. درصورتی که سرمربی تیم قصد جدایی داشته باشد باشگاه باید خیلی زود مذاکرات خود را برای یافتن جانشین مناسب آغاز کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: